søndag 25. april 2010

Update from K-town


Å æ d mæ dæ di padde!? Jeg har siden torsdag kveld tilbragt dagene på det blide sørland og her er det nydelig! Da jeg kom hit torsdag kveld spiste Malin og jeg pitabrød med kylling og diverse og så kveldens episode av paradise før det bar rett i seng for å lade opp til fredagen. På fredag våknet jeg opp med tidenes verste forkjølelse men det hjalp seg etter hvert. Vi dro på butikken, stelte oss og begynte å drikke i fire-halv fem tiden. Veldig koselig vorspiel her i leiligheten i Henrik Wergelandsgate midt i kvadraturen i Kr.sand, med flere fra selveste Bamble i Grenland, altså der hvor jeg kommer i fra. Så det var gøy! Etter en del inntak av alkohol dro vi glade og berusede opp til UiA, hvor det var helt sykt kaos og laaaaaaaaang kø! Tror vi nesten sto der 1 time uten å rykke fremover i køen, og i løpet av tiden hadde flere politibiler allerede rukket å dukke opp for å avverge kaoset, som til slutt endte med at de måtte tilkalle ambulanse og stenge av for ytterligere inngang resten av kvelden. Folk ble klemt i hjel og for flere endte x-russ festen opp på akuttmottaket i stedet. I FVN leste vi dagen etter at de "aldri hadde sett så mange fulle mennesker så tidlig på kvelden". Jadda, slik blir det når man så gjerne vil være russ for én kveld og arrangementet åpner dørene kl 20:00. Dømt til å slå feil d-luxe!

For oss endte kvelden på enda et vorspiel med enda flere bamblinger et annet sted litt lenger opp i kvadraturen, før vi tok turen på Harveys hvor det var aaaaltfooor folksomt! Deretter løp Malin og jeg mellom Pir 6 og Harveys resten av kvelden, for å få litt avveksling mellom aaaaltfooor folksomt, til bare folksomt. Det var i hvert fall en veldig fun kveld men det var surt at vi ikke kom inn på østsia (UiA) tho', men det sier seg kanskje selv når de kun har plass til 300 stk på østsia og det er over 1000 confirmed på facebook! Får ikke trykt så mange mennesker inn på én og samme plass da. Hehe. Gøy var det uansett! :-)

Lørdag våknet jeg og hyperventilerte så det holdt i og med at jeg hadde vært så dum og drukket sprit. Det går aldri bra, aldri! Deretter var jeg bestevenn med doskåla til Malin flere ganger i løpet av morgenkvisten før jeg våknet i tipptopp form rundt 11:30 tiden. Noe senere ble det en bedre frokost med egg og det hele + brownies til dessert, før det bar ut på shopping i Markensgt. :-) Etter litt shopping dro vi innom Lotus og kjøpte med oss take-away kinamat før vi stelte oss for kvelden og dro på vorspiel hos guttene i naboleiligheten :-) Kjempegøy vorspiel med masse hyggelige folk (ikke fra Bamble denne gang men en fra Skien faktisk) og drikkeleken Harry Peanut som satte standarden for kvelden! Deretter gikk turen på Kick hvor det var helt sinnsykt bra nok en gang. Got to love Kick! ♥ Møtte mange kjente fjes som det var koselig å se igjen i går, deretter ble det nach hos naboguttene frem til kl 5 i dag til morgenen, før vi spiste litt brownies og hoppet i seng. Ikke fyllesyk i dag og har nettopp spist resten av kinamaten som ble igjen fra i går. Gleder meg ikke til bussturen hjemover tilbake til hverdagen. Kjempefornøyd med en super langhelg på det blide sørland :-)

Ingen kommentarer: