lørdag 9. april 2011

Saturday-night and still sick

Beklager bloggen for at jeg har sviktet deg igjen, men denne gangen har jeg en god grunn. For det første har jeg fått virus på pcen, skjønner ikke hvorfor men har en mistanke om at det er alle de teite aps'ene fra face som har skylda i dette. Så til tirsdag, da kommer min kjære venn Lars og skal hjelpe meg å formatere heile j*vla driden mens jeg tydeligvis skal lage lasagne ifølge han, vel å merke (neida Lars!). Yeeeiii endelig, for formatering trenger den sårt nå. Det er like før den tar kvelden hver gang jeg benytter den (også før virus inntok den), og det er dermed også like før den går like hardt i veggen hver gang den brukes fordi jeg har ikke tålmodighet til sånt der. Therefor, lite blogging og lite oppdattering generelt, spesielt nå den siste uken (ok, who am I kidding?). For det andre så er jeg fortsatt syk, har gått og hanglet med feber i 1 mnd nå og er ganske urolig for å være ærlig. Gikk på ab, ferdig med dem nå og fortsatt feber som har tatt seg godt til rette i kroppen min. Har tatt utvida prøver og vært på legevakta x flere og venter på svar, og hvis ikke de er fine så må jeg på sykehuset og ta enda flere prøver. Men nok om det (prøver å tenke på noe annet nemlig), jeg har dog vært flink til å bruke kameraet mitt og dokumentere det spennende som har skjedd siden sist, det er bare det at pcen jeg blogger fra nå er så mye mindre enn hva jeg er vandt til og ja, nei jeg orker ikke skrive et langt innlegg om dette nå, rett og slett.

Til alle som skal ut i kveld i knallværet, have a fuc*ing great time! Neida, (en "smule" misunnelig, bare) kos dere så mye! Selv har jeg ligget som et slakt i sola på verandaen i dag og det var superdigg, I love this time of the year! Jeg har blitt veldig brun men jeg tok jo tatovering for snart 1 mnd siden (jeg har kanskje ikke fortalt om dette enda forresten, kommer et innlegg om dette også). Herregud som jeg henger igjen, eeeer det mulig. Anyway, på rista, og denne har jeg måttet dekke til mens jeg har solet meg i dag, så nå ser det ut som jeg har en albinofot, og en steike brun fot. N 2 the ICE!






Bildene er ca 2 uker gamle og tatoveringen holdt her på å gro. Skoen er heller ikke helt på foten så den ser defor for liten ut på bildet :p If onlyonly, butbut. Blogges (om et halvt år), eller noe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe nei du er ikke den raskeste til å oppdatere, men det vet vi jo=P
Den tatovering er så utrolig fin, har så lyst på noe lignende selv. Men ja, det er kjedelig å ta på denne årstiden hvor man må dekke den til å få skikkelig skille;P