fredag 15. april 2011

02:03

Endelig så har jeg pc igjen, min egen that is! Fri for virus er den også så alt er jo bare velstand. Siden sist har jeg reist ned til Kr.sand igjen på mandag formiddag for hadde aftenvakt, deretter dagvakt på SSK og på kvelden var jeg med Stine. Vi spiste pita hjemme hos henne også dro vi "ut på huset" til Lucas som han har kjøpt sammen med en kompis, jeg har virkelig trua på at de kommer til å få det bra til altså for huset var awesome! Så dro vi på IKEA bare sånn plutselig kl 21. Der fikk jeg shoppet litt jeg også. Eller "litt" heter det kanskje, jeg måtte til og med ha bære-hjelp. Jiiiizeez! Og deretter kappkjørte Stine og jeg med Lucas i racer-bilen til Stine, hvor Lucas nesten endte med å kjøre i baken på politibilen for å klare å ta oss igjen.... 120? i 70-sona, godt det ikke var kontroll sier bare jeg. Deretter dro vi hjem til Stine og så kveldens episode av Paradise også kom selvfølgelig jeg på at jeg hadde glemt veska mi i bilen hans, ør som jeg er i hue, så da måtte vi kjøre ut til Hellemyr å hente den.

I går våknet jeg til strålende sol og avtalte med Lars at jeg skulle ta turen ned til han så han kunne hjelpe meg med pcen min mens jeg lagde frokost til han i gjengjeld. Eller i hans tilfelle lunsj/nesten-middag. Heldiggrisen fikk servert en av mine beste spesialiteter, nemlig eggerøre. I'm so damn good at doing eggerøre! Med laks, og mango-iste. Nomnom! I forveien tenkte jeg at jeg skulle være sprek så jeg "løp" opp til jobb på Lund for å levere noe, så innom en frisørsalong for å kjøpe hårspray, og deretter "løp" jeg innom butikken før jeg fór over lunds-broa og ned til byen hvor han har leilighet. Så satte vi oss ut på topp-terassen med "frokost" og nøt livet i flere timer.
Gudågodt og sola stekte på huden! Mange har faktisk spurt om jeg har vært i syden, og det er jo ikke akkurat det værste komplimentet man kan få da (ikkesant Lars, som er drittsjalu) ;-) Sørlendinger er forresten så gode til å gi hverandre komplimenter og velmente ord, I love it! 17:15 hadde jeg avtale med Janne og Tone, vi skulle på et event. Forteller mer om det siden også kommer det en liten overraskelse som spesielt jeg ble ganske overraska over. To be continued..

Vil bare dele med dere hva som ventet meg da jeg åpnet pcen min i formiddag:



Dette, som
skjermbilde! ... og j*velen har søren meg låst det også. Takk for den, liksom. Jaja, så da er det dette ansiktet jeg "våkner til" hver morgen fremover til jeg har funnet ut hvordan jeg låser det opp igjen. Damn you! Det er godt du har selvtilliten på stell da i hvert fall, Lars.

For the sake of your benefit så kunne du i det minste valgt f.eks dette bildet heller:



Lars (til høyre) i sitt ess, eller:



Nommin, va skön? Det er utrolig hva jeg får gravd opp så nå er det payback-time. Forresten jenter (og gutter) så er han singel, blir 25 år til tirsdag, handy og snill som et lam! Med sine knall-blå øyne og spanske gener. Men han slår ikke syden-fargen min, tho' ;-)

Nighty

Ingen kommentarer: