fredag 26. juni 2009

You got me wigglin

Oida, på tide med litt blogging igjen ser jeg :) I går var Tine og jeg en tur i Larvik på kveldingen. Det ble ikke med så mye med hjem igjen i handleposen i går heller kan jeg helt ærlig si. Jeg var på jakt etter en bestemt topp men den hadde de ikke så da ble jeg sur :p Hehe. Det er så utrolig irriterende at når man først har så utrolig lyst på noe, nei da er det plutselig utsolgt. Er ikke det typisk?! Jeg fant dessuten en kjole der som jeg har kikket en stund etter, blant annet da jeg var i Kristiansand i forrige uke, men der hadde de den ikke. Jeg må si jeg ble mektig skuffet da jeg endelig fant den i Larvik i går og den så helt forbanna J*VLIG ut, uff. Jeg kjøpte en topp i går da, og et måltid på mc'ern, men toppen returnerte jeg på Herkules i dag fordi jeg synes ikke den var så fin likevel. Haha! Jaja, det er kjekt å få bestemt seg har jeg hørt.. Jeg kjøpte et high-waist skjørt i dag da, kan kanskje legge inn et bilde med det senere :)


Her står jeg og venter på å bli hentet av Tiny, som for en gangs skyld er tregere enn meg ;)

Nå har jeg nettopp ryddet (hele?) leiligheten, satt i gang en maskin med klær, ryddet litt til og satt meg her for å blogge litt før jeg skal henge opp klesvasken og hive meg selv i senga. En ny dag venter om ikke så altfor mange timene fylt med masse solskinn, en kjapp bytur tidlig på morgenen på jakt etter solkrem/sololje før beachen. Etter litt tæning og bading bærer det avgårde for å handle inn diverse alkohyler slik at jeg kan gå en fuktig kveld i vente med mine søte små jenter, som foresten er større enn meg :)

Men jeg blogger mer i morgen eller på søndag, kanskje det blir et outfit innlegg i morgen før alkoholinntaket setter inn. Nå skal jeg foresten sette meg i godstolen min for å se på et par episoder av sesong 1 av Gossip Girl. Kjøpte den i Kristiansand i forrige uke og den kostet bare 199,-. Helt sick billig ift her hjemme som den f*en meg koster 500 kr. Anyway, sender noen varme tanker til min skjønneste som ligger syk hjemme i senga si, I miss you a lot, skulle nesten kommet og vært litt sykepleier for deg nå ;) xoxo

Ingen kommentarer: