søndag 28. juni 2009

So won't you stay up and dance with me all through the night?

Hei bloggen! I går var en kveld jeg sent vil glemme. Jeg hadde det utrolig kos på beachen med Tiny og senere på vors hos meg med jentene mine. Langesund skuffet meg mektig i går derimot. Hvordan kan det ha seg at Tordenskiold plutselig er bombadert av småtråkk!? Herregud, jeg ble så skuffet. Følte meg som en skikkelig gamling altså, og jeg har jo knapt fylt 20 år. Eller, jeg er foresten 20,5 år nå da, men anyway.. Det var faktisk ikke gøy en gang, eller i så fall svært lite gøy, så vi dro hjem litt over 2 da vi ringte kjæresten til Tine for å hente oss. Jaja, vi får begynne å henge på wright med alle gamlingene, det der tok virkelig kaka for meg altså. Men men, enough said.

Da jeg våknet i dag var jeg heller omseilet i toppen. Tørr som sahara-ørkenen i munnen og helt redusert og småkvalm, en veldig deilig følelse må jeg si.. næt! Jeg forstår nå hvorfor jeg synes det har vært så utrolig deilig å tilbringe helgene med Alex enten hos han eller hos meg, sånn uten om at han er verdens beste :) Det er så fantastisk deilig å ikke føle det presset på å ut hver forbanna helg bare fordi alle andre er ute, men heller slappe av med han jeg er glad i noen helger også ♥ Som pappa sier så trenger jeg en gutt som klarer å roe meg litt ned og det gjør Alex :) Nei nå sporet jeg litt av her, hehe. Men formen hjalp seg i hvert fall litt etterhvert og senere dro jeg med mamma på stranden for å slappe av, bade og tæn'e, det var veldig koselig :) Jeg snakket om å kanskje poste et outfit innlegg fra i går, men bildene fra gårsdagen er en sak for seg selv. Jeg kan seriøst ikke huske å ha vært så full som jeg ser ut på de bildene? Uff.. Kanskje jeg får mekket noen som ser sånn tålig greie ut etter hvert. Nå er det snart natta for meg kjenner jeg for i morgen skal Tine og jeg på roadtrip til Oslo for å shoppe. Det blir kos :) Blogger mer i morgen eller noe. Nattinatt ♥

Ingen kommentarer: