onsdag 24. juni 2009

Sometimes love comes around

Aloha! ♥ Ser det har vært dårlig med blogging fra min front det siste døgnet. I dag har jeg vært på beachen med Tiny igjen, det var ordentlig kos. Vi dro først i butikken og kjøpte en kurv med jordbær, brød, nestea peach og en hel haug med søte kake-saker osv å kose oss med mens vi tænet. Namnamyummi ♥ I dag har det vært helt sinnsyyykt varmt, og jeg har badet for første gang i år! *stolt* Hehe. Det var i hvert fall deilig, faktisk, når jeg først hadde stått så lenge ute i vannet at jeg nesten mistet følelsen i bena mine. Psssst neida.. Det var faktisk deilig temperatur i vannet i dag, truly :) Og jeg har blitt oh so sunburned in mah face i dag også, haha. Jeg føler jeg aldri blir noe brun i ansiktet så jeg gidder ikke smøre meg med annet enn fuktighetskrem egentlig, men det angrer jeg litt på nå. Men men, det blir sikkert brunt etterhvert, kanskje i morgen. Da skal jeg i hvert fall bruke litt solfaktor i ansiktet også :)

Etter beachen dro vi hjem en times tid før vi kjørte avgårde til Skien for å shoppe litt, men det ble ikke store gevinsten jeg hadde med meg i posen hjem igjen i dag. Holdt av et par sko enda et par dager, jeg er fortsatt usikker på om jeg vil ha dem eller ikke så jeg får tenke på det noen dager til tror jeg. Ogsåå fant vi en topp begge hadde lyst på men som ingen av oss kjøpte siden det bare var 1 igjen, så vi tenkte vi skulle spleise på den retten og sletten og kjøpe den i morgen. Siden Tine og jeg har så lik smak og har en del like klær som resultat av dette så har vi egentlig funnet ut at vi kunne hatt ganske mye mer klær om vi heller kjøpte kun et plagg av det vi begge liker og delte på dem, kanskje vi burde gjøre det til en vane når vi er på shopping i stedet Tiny? ;) Anyway, tusen takk for nok en skjønn solskinnsdag Tiny, I love you ♥.

Sånn til sisten må jeg lette hjertet mitt litt og si at jeg savner Alex helt sinnsykt mye akkurat nå, det gjør nesten vondt. Krysser alt jeg har for at han får fri fra jobb til fredag. I miss you beautiful ♥ He's so fine, and he's so mine! :*

Ingen kommentarer: