mandag 22. juni 2009

Itching in my fingers

Jeg klør faktisk i fingrene etter å blogge igjen, så da tenkte jeg det var på tide å skrive ned dagene i livet mitt igjen. Veldig mye har hendt siden .. februar!? Herregud, jeg må nødt til å være verdens dårligste blogger, ever. Jaja, sånn kan det gå og sånn gikk det men nå prøver jeg, igjen. (Februar), mars, april, mai, juni.. 4 måneder har gått siden sist jeg blogget og på disse fire månedene har det skjedd så utrolig mye i livet mitt. Først og fremst vil jeg si at jeg er forelska! Og det med stor F. Det er en utrolig god følelse, helt vanvittig, sinnsykt ubeskrivelig. Rett og slett ubeskrivelig. Jeg har møtt verdens nydeligste gutt og han gjør meg så ufattelig lykkelig! Jeg kunne skrivd en hel bok om han, men enkelt og greit kan jeg si som så at han gjør meg helt forbanna fjortiss igjen, og det er jo en sånn følelse man ofte savner å ha, å være ordentlig forelska. Han er alt jeg noen gang har ønsket meg og så mye mer. Ingen har noen gang gjort meg så glad som han gjør meg :) Det er straks 2 måneder siden vi møttes og det er seriøst de to beste månedene i hele mitt liv. Familien min er helt forelska i han, familien hans er utrolig skjønne og gode og jeg har aldri følt meg så velkommen hos noen andre "svigerforeldre" som jeg føler meg velkommen i familien hans. Han har verdens søteste lillesøster på snart 4 år som forguder storebroren sin, Boa, som hun kaller han, og han er så utrolig flink med henne at jeg nesten får en tåre i øyekroken når jeg ser dem sammen :) Dette ble nesten en halv bok, men poenget mitt er at jeg er forelska i verdens beste gutt! ♥

I og med at det nå er sommer så var egentlig planen å dra på beachen i dag med Tiny. Det ble litt endring i planene da været viste seg å være skiftende i dag og vi begge to har klart å pådra oss en teit forkjølelse, men vi tenkte vi skulle komme sterkere tilbake i morgen om det blir like bra (om ikke bedre) vær i morgen :) Dagen i dag har gått med til å slappe av og tan'e på las verandas med mamma :) Jeg har også prøvd å få med meg reprisen av Gossip Girl i dag også har jeg lært meg å lage macrame smykker igjen, så det har jeg sittet og puslet med store deler av denne søndagskvelden :) Jeg holder blant annet på å lage et kjede til lillesøsteren til Aleksander siden hun spurte meg om jeg kunne lage et til henne også da hun så mitt :) Hun er så søt!



Men nå kjenner jeg at sengen min roper på meg så jeg blogger mer i morgen. Nattinatt ♥

Ingen kommentarer: