mandag 22. juni 2009

Du trenger foresten ikke sy igjen, det er bare å kjøre på



Nå har jeg nesten akkurat kommet hjem fra beachen der vi tilbringte hele 3 timer av ettermiddagen, only. Planen var egentlig å komme tidlig i gang i dag men grunnet mine ferdigheter i å være mest treg så kom vi oss ikke på stranden før klokken var 14:00. Først møtte jeg Tine på hobby butikken i byen hvor jeg kjøpte litt forskjellige perler og anheng til macrame smykket jeg holder på å lage til lillesøsteren til Alex :) Jeg kjøpte blant annet noen søte rosa treperler, også noe perlemor skjell-aktig anheng og litt sånn forskjellig så jeg satser på at det faller i smak for henne. På stranden blåste det en del i dag uheldigvis men etter å ha letet en liten stund fant vi en plass å slå oss ned hvor det ikke blåste så veldig så der ble vi liggende i noen timer.

Tine og jeg har det som regel alltid med å klare å prate om folk på en veldig udiskré måte, og i dag var ikke akkurat et unntak. Huff. Det var i hvert fall en dame på stranden som hele tiden lå og glante, og da særlig når vi tok litt bilder og sånt. Det er ganske irriterende egentlig med slike folk som alltid må stikke nesa si oppi andres saker. Hun var vel sveiger eller noe siden hun hadde et hundre tonn unger å passe på (noe som faktisk gikk heller dårlig) så vi ble litt irritert siden hun heller burde passet på sine egne unger enn å passe på hva vi drev med. I hvert fall så kom det en liten frase fra min sidemann's munn som ble litt mer lydhør enn hva som var tiltenkt, og vinden bar vel riktig vei så man klart og tydelig kunne høre hva eller rettere sagt hvem vi to lå og pratet om. Men men, sånn er det, det har blitt hverdagskost for oss å ikke tenke helt før vi prater, sånn som på bussen *kremt* eller stranden forrige gang *kremtkremt*.. :p Det var i hvert fall veldig koselig på stranden i dag, med toast, Nestea peach og musikk, også to skravlehøner da. I love the summer with my BF ♥







Blogger mer senere jeg, har ikke noe mer gossip på hjertet nå. xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe,søta! jeg ler meg ihjel ;P vi har det gøy altså, og når skal vi lære å bli litt mer diskre, tror ikke det skjer med det første nei,herreguud ! hadde det iallfall kjempekos idag snuppa,som vi alltid har det! love you jenta mi, yor the bestest !! <3 <3 <3