tirsdag 23. juni 2009

Deleting my past life and starting over



Hei bloggen! Jeg slettet like så godt alle mine gamle innlegg jeg. Synes virkelig det så for dumt ut med innlegg fra januar og februar også en stor og lang bloggpause på hele fire måneder helt frem til mitt første innlegg som ble skrevet i går natt. Det føles godt å ha en helt ny og blank side å kunne fylle med nye opplevelser, følelser og tanker :) Jeg har startet livet mitt på nytt og visket ut alt det vonde som har hendt tidligere, samtidig som jeg har tatt med meg videre alt det gode jeg har opplevd, så jeg synes bloggen skal få den samme sjansen. Den skal tross alt på en måte gjenspeile meg og mitt liv og da synes jeg det blir for dumt med en hel haug av innlegg som ikke har noen betydning for meg lenger what so ever. En clean og fresh start føles godt :)

Men nå er det natta for meg, kjenner at jeg begynner å bli ordentlig sigen her. Jeg tenkte nettopp at jeg skulle skrive litt om hva jeg har gjort denne kvelden men da jeg skulle til å skrive kom jeg ikke på hva jeg har gjort en gang. Hodet mitt har tatt natta nå og det gjør kroppen min straks også. Sweet dreams ♥

Ingen kommentarer: