lørdag 1. august 2009

David Guetta ft. Akon - Sexy bitch ♥

Yes, i dag har det endelig vært fantastisk sommervær og strålende sol, slik det faktisk skal være om sommeren! Jeg sov lenge i dag, utrolig deilig å ikke våkne av en vekkerklokke som tar livet av meg. Deretter hoppet jeg i dusjet og så la jeg meg på verandaen til mamma og de og solet meg i mange timer :) Fikk hentelapp fra posten i posten i dag også, har ventet spent noen dager nå så endelig kom den og jeg dro rett ned og hentet pakken fra H&M. Mye fint i den som jeg hadde bestilt til meg selv, kjekt med shopping på nett altså, blir jo ikke sliten i beina i det hele tatt ;)


You'll just have to wait and see...


Lyselilla undertøy


Cute kastanjebrun veske :)


Kjøpte for liten forrige gang så måtte kjøpe ny, hadde derfor underdelen fra før :)


Er egentlig mer fersken-farget enn på bildet, søt :)

kom jeg foresten på at jeg igjen har glemt å se på både reprisen og den nye episoden av One Tree Hill i dag, for fjerde helgen på rad. Hvordan er det mulig å sende en slik serie (som så og si de aller fleste unge jenter - og gutter - følger med på) på en lørdag, av alle dager, klokka 17:10, av alle klokkeslett?! Det er som regel da alle jenter som bruker litt tid på badet holder på å stelle seg for kvelden. Faen jeg blir så sur, forbanna ubrukelig tid å sende et så fantastisk program på.. De må vel tape massevis av seere? Jeg har kun fått med meg første episode av den nye sesongen av OTH og det var fordi Alex lastet den ned for meg før den ble sendt i Norge, hvis ikke hadde jeg vel ikke fått med meg den heller.. Nå ble jeg bare sur, åååh, så forbanna irriterende :(

Ingen kommentarer: