lørdag 1. august 2009

Calling you

Så var helgen endelig kommet og jeg har frihelg for første gang siden jeg begynte å jobbe igjen *bank i bordet!* :) Denne helgen skal nytes til det fulle. I morgen skal jeg sove ut og slappe av, sole meg siden det er meldt fint vær, i hvert fall frem til rundt 15-tiden. Deretter blir det kanskje en tur ut på kvelden med litt alkohol i blodet, vi får se vi får se. Jeg kjenner i hvert fall at det skal bli så fantastisk deilig med et par dager fri nå, kroppen min er så sliten og ryggen verker som f*en. I dag har jeg vært hos frisøren og klippet av en del hår kan man trygt si, utrolig deilig. Føles som at 10 kg har blitt løftet av hodet mitt, og det har det vel strengt talt nesten også. Nå er det også mer form og fasong på håret mitt så det blir mye lettere å stelle i og med at det ikke er så tungt lenger og ramler ned igjen etter 2 min selv med 100 000 tonn hårspray, tuppering og etc. :p



Jeg har slappet av med en film i kveld; Shopaholic. Veldig bra synes jeg altså, lo godt flere ganger og det er jo alltid et pluss. Mange bra sanger i filmen også så fikk litt tips til "ny" musikk og det er jo ikke så galt :) Nå har jeg akkurat tatt en skikkelig rens i ansiktet som jeg tenkte jeg straks skulle gå å skylle av og så hopper jeg i senga og forhåpentligvis inn i drømmeland om under 30 min. Gleder meg til solskinn i morgen, don't let me down. Blogges, xoxo ♥

Ingen kommentarer: