mandag 10. mai 2010

Saturday-night at KICK

Herregud jeg henger etter med bloggoppdatering altså, nesten litt flaut for å være ærlig. Her kommer i hvert fall resten av bildene fra Kr.sand, samme helgen som jeg var på x-russ. Det ble som overskriften tilsier vors i naboleiligheten i Henrik Wergelandsgt, hos noen gutter også dro vi på Kick, og deretter nach i H.Wgt igjen :-) Fun kveld hvor drikkeleken Harry Peanut satte prikken over i'en og alle ble gode og beduggete ;-)



Noen av jentene på vorset i H.Wgt, navn er jeg dårlig på! :p



Malin et moi



Erlend & Tommy





Random folk på Kick



Og jeg tok med meg glasset mitt hjem i veska :p

Kick!

Nach i H.Wgt :-)

4 kommentarer:

Janne sa...

hehehe ta med glass ifra utested er ganske greit:P

-Janne

Jeanette (JEA) sa...

Hehe jupp det funker ganske bra det! ;D Fine er de glassene også, ganske bra til det meste av drikke så kommer til å bli noen i skapene i leiligheten vet jeg! ;D Hehe

Anonym sa...

Hei:D fin blogg du har :D Ser du er sykepleierstudent etter å ha lest litt inne her og har 1 spørsmål! Jeg har en venninne som er ferdig på sykepleien nå i sommer. Hun er tidligere dømt for å ha solgt narkotika, men det hun selv sier er at det ikke har v ært krav om noe vandel? Kan dette stemme, eller er hun flau over at det har vært til hinder for henne? *LURER* Klem A.K

Jeanette (JEA) sa...

Heihei:-) Tusen takk for det, så koselig å høre! :-) På sykepleiestudiet er det krav til vandel og man må vedlegge politiattest sammen med søknaden når man søker om å komme inn på studiet. Man jobber tross alt innenfor helsesektoren og har ansvar for mennesker :-) Kan nok hende at dette har medført restriksjoner i forhold til hennes autorisasjon som sykepleier, men det skulle bare mangle også. :-)